سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 11

فرماندارخوروبیابانک گفت: سهمیه اشتغالزایی سال‌جاری در استان اصفهان 80 هزار فرصت شغلی است، که سهمیه شهرستان خور و بیابانک از این تعداد فرصت شغلی فقط 480 فرصت است.

به گزارش خورنیوز وبنابر اعلام امروز نسیم خور حسن فیروزی  در نخستین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان خور و بیابانک با اشاره به نامگذاری سال‌جاری به نام سال همت مضاعف و کار مضاعف اظهار داشت: ایجاد اشتغال وظیفه اخلاقی و وجدانی تمامی مسئولان است و ما باید نسبت به گذشته بیشتر و بهتر در این زمینه فعالیت کنیم.
وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال سبب جلوگیری از بروز برخی ناهنجاری‌ها در جامعه می‌شود افزود: از ادارات و نهادهای مسئول انتظار داریم زمینه‌های اشتغال این شهرستان را هر چه سریع‌تر اعلام نمایند تا فرمانداری خور و بیابانک نیز رایزنی‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود در این زمینه را آغاز کند.
فرماندار شهرستان خور و بیابانک با اشاره به اینکه سهمیه اشتغالزایی سال‌جاری در استان اصفهان 80 هزار فرصت شغلی است، اضافه کرد: سهمیه شهرستان خور و بیابانک از این تعداد فرصت شغلی فقط 480 فرصت است.
وی بیان داشت: با توجه به نگاه ویژه دولت به امر اشتغال و اینکه بیکاری یک معضل ملی و اساسی است باید همه مسئولان در کنار هم با تعامل در این راه گام بردارند تا بتوانیم مشکل اشتغال را حل کنیم.
حسن فیروزی با اشاره به اینکه تلاش دولت در این راه ستودنی است، ادامه داد: بیشترین سهم اشتغال شهرستان خور و بیابانک در بخش صنایع و معادن، کشاورزی و دامداری است.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد فرصت‌های شغلی نقش پر اهمیتی در جلوگیری از مهاجرت مردم شهرستان‌های مختلف به مراکز استان دارد، ادامه داد: در صورتی که بتوان شرایط را برای اشتغال جوانان فراهم کرد، درصد قابل توجهی از جوانان و مردم شهرستان‌های محروم استان اصفهان از مهاجرت به مرکز استان منصرف می‌شوند.
فرماندار خور و بیابانک تاکید کرد: عدم مهاجرت مردم از شهرستان‌ها و باقی ماندن آنها در زادگاه خود سبب رشد و پیشرفت منطقه می‌شود.

 


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در چهارشنبه 89/4/30 و ساعت 2:24 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 144
مجموع بازدیدها: 474270
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه