سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 11

خورنیوز:فردا مردم شهید پرور خوروبیابانک با تشیع جنازه شهید سعید سلمان باردیگر با آرمانهای امام راحل تجدید پیمان خواهند کرد.

به گزارش خورنیوز سعید سلمان در سال 1361 در خانواده ای مذهبی در روستای چاهملک به دنیا آمد پدرش علی سلمان از دلاوران دوران جنگ تحمیلی واز شهدای زنده ی آن دوران است که از ناحیه ی گلو در دوران دفاع مقدس مجروح گردید است.

سعید سلمان شهیدی که در ادامه راه پدر خویش در جبهه ای دیگر مشغول به خدمت به کشور عزیزمان ایران بود  متاسفانه دیروز در بخورد باخودروی قاچاقچیان در منطقه کهنوج باآنها درگیر شدند.

در این درگیری که به طرف نیروهای انتظامی مستقر درمنطقه تیر اندازی شد کروهبانیکم شهید سعید سلمان که راننده خودروی نیروی انتظامی بود در این تیر اندازی ها به شهادت میرسد.

به همین منظوربا انتشار اطلاعیه ای از مردم شهید پرور شهرستان خوروبیابانک دعوت شد تا با شرکت در مراسم تشیع جنازه این شهید والا مقام که از محل بنیاد شهید شهرخور انجام میشود شرکت نمایند.

گفتنی است پیکر پاک این شهیدفردا علاوه بر شهر خور در روستای چاهملک بر روی دستان مردمی از جنس آفتاب نیز تشیع ود رهمان مکان به خاک سپرده خواهد شد.  

 


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 89/5/2 و ساعت 5:33 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 144
مجموع بازدیدها: 474274
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه