سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 11

نسیم خور

نماینده مردم نایین و خور و بیابانک گفت: از زمان ارتقای بخش خور و بیابانک به شهرستان و به برکت تفکر دولت عدالت‌محور بیش از 40 میلیارد ریال اعتبار برای این شهرستان اختصاص یافته است.

حسین حسنی در جمع خبرنگاران و مسئولان شهرستان خور و بیابانک اظهار داشت: یکی از ضعف‌هایی که در کشور ما وجود دارد، تربیت نکردن مدیران جوان برای فعالیت در رده‌های مختلف مدیریتی کشور است و باید با تربیت نیروی انسانی خلاق و مومن و فکور این انقلاب را به پیش ببریم.
وی افزود: متاسفانه برخی از مصوبات مجلس در دوره هفتم هنوز اجرایی نشده است و باید ساز و کاری اندیشیده شود که این مصوبات در سریع‌ترین زمان ممکن به مرحله اجرا برسد.
نماینده مردم نایین و خور و بیابانک تصریح کرد: خوشبختانه هم‌اکنون مجلس طرحی را در دستور کار دارد که بر اساس آن، تمام مسئولان مملکتی باید وضع اقتصادی خود را قبل و بعد از شروع به کار در مناصب دولتی اعلام کنند.
وی به ارتقای خور و بیابانک از بخش به شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: از زمان ارتقای بخش خور و بیابانک به شهرستان و به برکت تفکر دولت عدالت‌محور، بیش از 40 میلیارد ریال اعتبار برای این شهرستان اختصاص یافته است و تا چند سال آینده شاهد پیشرفت چشمگیر خور و بیابانک هستیم.
حسنی با اشاره به پیشرفت قابل ملاحظه طرح باز زنده‌سازی نخلستان‌های شهرستان خور و بیابانک تصریح کرد: باید طلب پیمانکاران مربوطه در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت شود و رفع مشکلات کشاورزان نیز در اولویت قرار گیرد.
وی با تقدیر از زحمات فرماندار و امام جمعه شهرستان خور و بیابانک بیان داشت: باید بین مسئولان وحدت حاکم باشد و همیشه پیرو دستورات رهبر معظم انقلاب باشیم و از دامن زدن به اختلافات دوری کنیم.
نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دور چهارم سفرهای رئیس جمهور ادامه داد: امیدواریم در دور چهارم سفرهای دولت، شاهد حضور رئیس جمهور در شهرستان محروم و کویری خور و بیابانک و کاهش مشکلات این شهرستان باشیم.
وی اضافه کرد: امیدواریم در جلسه‌ای که هفته آینده با وزیر صنایع و مدیر شرکت ایمیدرو داریم بتوانیم راهکاری برای راه‌اندازی هر چه سریع‌تر واحد پتاس خور بیندیشیم، چون با راه‌اندازی این واحد صنعتی بسیاری از مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان حل می‌شود.

 


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 89/5/9 و ساعت 8:38 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 144
مجموع بازدیدها: 474271
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه