سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 11

 

خورنیوز:هفته دوم لیگ برتر فوتبال، شنبه با برگزاری 3 دیدار آغاز می‌شود.

 لیگ برتر دهم در آغاز راه خود به صورت فشرده دنبال می‌شود.
 پس از برگزاری رقابت‌های هفته اول در روزهای دوشنبه و سه شنبه، هفته دوم این مسابقات شنبه و یکشنبه برگزار خواهد شد.
برنامه سه دیدار روز اول هفته دوم لیگ برترروز شنبه به شرح زیر است:

 * استیل‌آذین- پاس
دو تیم پیروز هفته اول، در ورزشگاه دستگردی به مصاف یکدیگر می‌روند. استیل‌آذین که به گفته آجورلو هدف این فصل خود را قهرمانی با 80 امتیاز قرار داده، در شرایطی به مصاف پاس می‌رود که از امتیاز میزبانی برخوردار است. پاس نیز با بردی که هفته گذشته مقابل مس به دست آورد، ‌با روحیه مضاعف گام به میدان می‌گذارد.

 * مس کرمان- ذوب‌آهن اصفهان
ذوب‌آهن برای اینکه از ابتدای لیگ خود را جزو مدعیان معرفی کند، به دنبال 3 امتیاز دوم لیگ است. شاگردان ابراهیم‌زاده در اولین دیدار خود از سد پیکان گذشتند و امروز شنبه به مصاف مس می‌روند که در بازی اول 3 امتیاز را از دست داده است. شاگردان مرفاوی چشم به 3 امتیاز خانگی این دیدار دوخته‌اند.

 * استقلال- فولاد خوزستان
 استقلال با پیروزی مقابل شهرداری تبریز نشان داد که برای این فصل برنامه‌های زیادی دارد. شاگردان مظلومی در ورزشگاه آزادی و در حضور تماشاگران خود پذیرای تیم زخم‌خورده فولاد خوزستان هستند.
 فولاد هفته گذشته، در خانه به استیل‌آذین باخت و اگر امروز نیز شکست بخورد، لیگ را با بدترین وضعیت موجود شروع کرده است. این درحالیست که آبی‌پوشان به دنبال 3 امتیاز این بازی هستند تا از هفته‌های آغازین خود را مدعی قهرمانی نشان دهند.

  6 دیدار باقیمانده این هفته روز یکشنبه برگزار می‌شود.

  
 * تراکتورسازی- راه‌آهن

پس از اتفاقاتی که در دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی رخ داد،‌ نماینده تبریز به دلیل تخلفات تماشاگرانش به برگزاری 2 دیدار بدون حضور تماشاگر محکوم شد. بازی با راه‌آهن اولین دیدار خانگی این فصل تراکتورسازی است که باید بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

 این موضوع امتیاز بزرگی برای شاگردان کربکندی محسوب می‌شود تا در خارج از خانه بتوانند از تراکتورسازی امتیاز بگیرند. این در حالی است که شاگردان فراز کمالوند برای اینکه هواداران خود را راضی نگه دارند، چاره‌ای جز برد ندارند.

 * پیکان- شاهین‌بوشهر

 2 تیم شکست‌خورده هفته اول در قزوین به مصاف هم می‌روند. شاهین که هفته پیش در خانه مغلوب نفت آبادان شده بود، کار دشواری برابر شاگردان احمدزاده پیش رو دارد چرا که پیکان نیز با توجه به شکست هفته گذشته مقابل ذوب‌آهن برای اینکه در همین ابتدای لیگ به وضعیت خود سر و سامان بدهد، چشم به 3 امتیاز خانگی دوخته است.

 * نفت تهران- شهرداری تبریز

 2 تیمی که فصل گذشته در لیگ یک عملکرد خوبی داشته‌اند و به عنوان تیم‌های اول گروه خود راهی لیگ برتر شدند، در ورزشگاه اکباتان تهران به مصاف هم می‌روند.

نکته مشترک هر دو تیم عدم آمادگی لازم با توجه به وقت اندک تیم‌های لیگ یکی برای آماده‌سازی است. با این حال نفت هفته گذشته در خارج از خانه از ملوان یک امتیاز گرفت و شهرداری در خانه مغلوب استقلال شد. 3 امتیاز این مسابقه برای هر دو تیم ارزش زیادی دارد.

 * سپاهان- ملوان

 عادت کرده‌ایم که تیم‌های قلعه‌نویی را در 4-5 هفته اول ناآماده ببینیم و پس از آن است که تیم‌های این مربی شکل واقعی خود را پیدا می‌کنند. سپاهان هفته گذشته مقابل راه‌آهن متوقف شد و فردا در شرایطی به مصاف ملوان می‌رود که هواداران این تیم چیزی جزء پیروزی از تیم‌شان توقع ندارند.

 * صنعت نفت آبادان- سایپا

 نفت آبادان شروع خوبی در لیگ برتر داشت و با پیروزی خارج از خانه هواداران خود را به آینده امیدوار کرد.‌ آنها فردا در گرمای آبادان پذیرای سایپا هستند و می‌خواهند در هفته دوم جزء تیم‌های 6 امتیازی جدول لقب بگیرند. این همان هدفی است که مایلی‌کهن با سایپا آن را دنبال می‌کند.

 * صبای قم- پرسپولیس

 صبا با محمود یاوری در شرایطی میزبان پرسپولیس است که در بازی اول خود طعم شکست را چشیده است. یاوری بخوبی می‌داند که برد در این دیدار چه اهمیتی دارد و به همین دلیل برای این مسابقه نقشه‌های زیادی کشیده است. رویارویی این مربی و علی دایی یادآور دیدار فصل گذشته پرسپولیس و شاهین است که طی آن نماینده بوشهر با مربیگری یاوری 4 بر یک پرسپولیس را شکست داد.

 این دیدار می‌تواند جنبه انتقامی برای علی دایی داشته باشد تا او علاوه بر فراموش کردن آن شکست از یاوری تیمش را به دومین برد پیاپی لیگ دهم برساند.

 حضور نیکبخت واحدی در صبا از نکات قابل توجه است. اگر او برای این دیدار آماده باشد و رو در روی پرسپولیس قرار بگیرد می‌تواند انتظار صحنه‌های جذابی را داشت.

*برنامه هفته دوم / شنبه 9 مرداد

استیل آذین – پاس ساعت :17:30 دستگردی – تهران

تورج حق وردی – محبت علی رضایی تبار – حسن یوسفی –حسین زرگر- رحیم رحیمی مقدم

مس کرمان – ذوب آهن ساعت: 17:30 شهید باهنر – کرمان

غلامرضا جباری – علی موغلی – بابک داوری – قاسم واحدی – ابراهیم میرزابیگی

استقلال – فولاد خوزستان ساعت:19:40 آزادی – تهران

یدالله جهانبازی – حیدر شکور – رسول فروغی – محمدرضا اکبریان – محمد حاتم

یکشنبه 10 مرداد

تراکتورسازی – راه آهن ساعت:17:30 یادگار امام – تبریز

علیرضا فغانی – صادق نوری – بهرام کیانی – محمد ملکی – محمدرضا فلاح

پیکان – شاهین بوشهر ساعت:18:15 شهید رجایی – قزوین

شاهین حاج بابایی – رحیم شاهین – مصطفی فراهانی – منصور نوری – نادر جعفری

نفت تهران – شهرداری تبریز ساعت:18:15 اکباتان – تهران

جمشید دانش مهر – حمید غمزه – تورج عیوض محمدی – سعید فتاحی - عبود سنگاشکن

سپاهان – ملوان انزلی ساعت:18:15 فولادشهر – اصفهان

محسن قهرمانی – مجید شمس – سعید زارع – جواد شرفی – محمدعلی فروغی

نفت آبادان – سایپا ساعت:20:45 تختی – آبادان

احمد صالحی – حمید نظری – سعید قاسمی – رضا کرمانشاهی – حسین عسگری

صبای قم – پرسپولیس ساعت:20:45 یادگار امام – قم

محسن ترکی – رضا سخندان – مسعود فرح نیا – جمشید محمدی – فرج الله یثربی

 

 

 


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 89/5/9 و ساعت 12:9 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 144
مجموع بازدیدها: 474257
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه