سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 12

 فارس

خورنیوز:مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: تا پایان هفته جاری مرحله نخست توزیع کارت‌های الکترونیکی حمل و نقل اتوبوسرانی با هزینه‌های یک و 2 هزار تومانی در سطح شهر اصفهان آغاز می‌شود.

سید‌عباس روحانی امروز با بیان اینکه 10 روز پس از توزیع کارت‌های الکترونیکی حمل و نقل عمومی در باجه‌های فروش سطح شهر اصفهان، دستگاه‌‌های نصب شده در اتوبوس‌ها به طور رسمی راه‌اندازی می‌شود، اظهار داشت: در نخستین مرحله فروش و توزیع این کارت‌ها، شهروندان از تخفیف 20 درصدی بهره‌مند می‌شوند.
وی افزود: قیمت کارت‌های الکترونیکی حمل و نقل اتوبوسرانی 700 تومان است که شهروندان برای نخستین بار این مبلغ را به همراه شارژ یک تا دو هزارتومانی می‌پردازند و برای نوبت‌های بعدی متناسب با نیاز خود کارت‌های مورد نظر را شارژ می‌کنند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان وحومه تصریح کرد: کارت‌های الکترونیکی حمل و نقل عمومی از یک‌هزار تا 20 هزار تومان امکان شارژ دارند.
وی بیان داشت: از زمان توزیع کارت‌های الکترونیکی حمل و نقل، چاپ بلیت‌های کاغذی شرکت اتوبوسرانی شهر اصفهان متوقف می‌شود و تا مدت یک ماه رانندگان به جز دریافت بلیت به صورت الکترونیکی، بلیت‌های کاغذی که از قبل در دست مردم باقی‌ مانده را نیز دریافت می‌کنند و پس از آن فقط کارت‌های الکترونیکی از مسافران پذیرفته می‌شود.
روحانی گفت: پس از انقضای مدت زمان یک ماه مورد نظر، مسافرانی که کارت بلیت نداشته باشند در صورتی می‌توانند از اتوبوس‌های این شرکت استفاده کنند که از راننده یک قطعه بلیت تک‌نفره به قیمت دو برابر نرخ بلیت همان خط را خریداری کنند.
وی خاطرنشان کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با یک‌هزار و 200 دستگاه اتوبوس روزانه حدود 800 هزار مسافر درون‌شهری را در 74 خط جابه‌جا می‌کند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون تومان به طور مستقیم از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای ساخت دستگاه‌های الکترونیکی حمل و نقل عمومی شهر اصفهان هزینه شده است، اظهار داشت: این پروژه به پشتوانه 20 هزار نفر ساعت مورد تحقیق و مطالعه دقیق قرار گرفته و حتی جزئی‌ترین موانع در این طرح، بررسی و بازنگری شده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر 10 دستگاه EVM برای شرکت اتوبوسرانی اصفهان خریداری شده که مبلغ و کارت به وسیله شهروندان به دستگاه داده شده و شارژ مورد نظر توسط دستگاه درج می‌شود.
روحانی افزود: دستگاه‌های EVM خریداری شده در ترمینال بابلدشت، میدان آزادی، انقلاب و ترمینال باغ‌قوشخانه که از نقاط پر تردد و رفت و آمد شهر اصفهان است برای آسودگی و رفاه حال شهروندان نصب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه وضعیت ظاهری برخی از باجه‌های فروش بلیت شهر اصفهان شایسته این شهر تاریخی و فرهنگی نیست، گفت: به‌زودی برای زیبا‌سازی مبلمان شهری، باجه‌های مناسب و مطلوبی در اصفهان ساخته و نصب می‌شود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده کارت‌های الکترونیکی حمل و نقل این شرکت در آینده برای استفاده از سایر وسایل نقلیه عمومی نیز قابل استفاده است.
وی اظهار داشت: از زمان اجرای طرح ارسال کارت‌های الکترونیکی حمل و نقل عمومی، بروشور و پوسترهای آموزشی بین مردم اصفهانی توزیع شده و همچنین آموزش و فرهنگ‌سازی مناسب از طریق برنامه تلویزیونی به شهروندان ارائه می‌شود.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در دوشنبه 89/5/11 و ساعت 6:21 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 30
مجموع بازدیدها: 474286
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه