سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 12

نسیم خور

خورنیوز:امام جمعه خور و بیابانک گفت: امروز عده‌ای هستند که می‌خواهند با انتشار اخبار جعلی این گونه وانمود کنند که کشور ما امنیت ندارد ولی به لطف خدا کشور ما در حال حاضر جزو امن‌ترین کشورهای دنیا است.

 حجت‌الاسلام سید محمود حسینی‌زاده ظهر دیروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: مومنان و صالحان کسانی هستند که در برابر انجام گناه و معصیت و فساد، ساکت نمی‌نشینند و آسایش و رفاه خود را فدای راحتی دیگران می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه اولیای خدا همیشه به دنبال کسب رضای الهی بودند، افزود: خیرخواهی و سعادت مردم از دغدغه‌های اصلی آنها بوده است و حتی حاضر بودند جان خود را به خطر بیندازند تا مردم در رفاه و آسایش زندگی کنند.
خطیب جمعه خور و بیابانک با ذکر احادیثی، بر لزوم امر به معروف و نهی از منکر اشاره و تصریح کرد: اگر مردم در جامعه یار و یاور همدیگر باشند و به یکدیگر کمک، و عفت و پاکدامنی را رعایت کنند آن جامعه آسیب نمی‌بیند و به انحراف کشیده نمی شود.
‌وی با بیان اینکه امروز دستگاه‌های تبلیغاتی دنیا و استکبار، خیلی گسترده و قوی به دنبال گسترش بی بند و باری در جامعه ما هستند، خاطر نشان کرد: وظیفه ما در این زمان، هوشیاری کامل در برابر توطئه‌های دشمنان و آگاه‌سازی اطرافیان و جوانان است تا از خطرهایی که ما را تهدید می‌کند در امان بمانیم.
حسینی‌زاده با انتقاد از عدم اجرای حدود الهی در جامعه بیان داشت: اگر کسی در ماه مبارک رمضان در ملا عام روزه‌خواری کند، مستحق اجرای حد و شلاق است، زیرا حدود الهی را زیر پا گذاشته است.
وی ادامه داد: باید گشت‌های امر به معروف فعال شود و حتی به مسافرانی هم که اقدام به روزه‌خواری می‌‌کنند، تذکر داده شود.
حسینی‌زاده با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید به شیوه صحیح اجرا شود، تاکید کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید افرادی را برای این منظور آموزش دهد تا به قوانین و راه‌های صحیح امر به معروف و نهی از منکر آشنا باشند.
وی تصریح کرد: امروز عده‌ای هستند که می‌خواهند با انتشار اخبار جعلی این‌گونه وانمود کنند که کشور ما امنیت ندارد، ولی به لطف خدا کشور ما در حال حاضر جزو امن‌ترین کشورهای دنیا است.
خطیب جمعه شهرستان خور و بیابانک خاطر نشان کرد: توطئه‌های دشمنان به جای اینکه باعث تفرقه و اختلاف در نظام جمهوری اسلامی شود، باعث اتحاد بیشتر می‌شود و نیروهای امنیتی با همکاری مردم نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 89/5/16 و ساعت 8:18 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 30
مجموع بازدیدها: 474303
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه