سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

خورنیوز:به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگار شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت منطقه اصفهان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت ایران منطقه اصفهان رسول ایزدی که از اول اردیبهشت ماه سال جاری به روابط عمومی منطقه اصفهان پیوسته توانست با ارسال تعداد زیادی خبر مکتوب که در رسانه های داخلی ومحلی استان نیز منتشر شده رتبه خبری این روابط عمومی را از 7 به 3 کاهش دهد.

وی در ادامه خبرنگار را چشم وگوش بیدار جامعه میداند ومیگوید خبرنگاری یکی از سخت ترین مشاغل دنیای امروزی است به گونه ای که تنهادرسال 2004 بیش از 766 خبرنگاردراقصی نقاط جهان بازداشت شده اند و دست کم 1460 تن ازآنان موردضرب وشتم ...قرارگرفته اند.

رسول ایزدی افزود: خوشبختانه می توان گفت خبرنگاران در ایران از امنیت بهتری نسبت به دیگر کشور ها برخوردار هستند.

ایزدی در این مراسم که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد به شهید صارمی نیز اشاره کرد وگفت: محمودصارمی ازجمله خبرنگاران پرتلاش وآزادیخواه بودکه از حضور در خطرناکترین میدانها ترس به دل راه نداد وبه رسالت خویش تاانتها وفادارماند.

خبرنگارمنطقه اصفهان گفت صارمی خبرنگارخبرگزاری جمهوری اسلامی درسال 1377 به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران درمزارشریف افغانستان توسط نیروهای افراطی طالبان به شهادت رسید. به همین منظوربود که شورای فرهنگ عمومی، 17 مردادماه 1377،سالروزشهادت "محمودصارمی "  رابه عنوان روزخبرنگار نامگذاری کرد.  

گفتنی است :در این مراسم با اهدای لوح وهدیه به خبرنگارمنطقه اصفهان از خدمات وی قدردانی گردید


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در دوشنبه 89/5/18 و ساعت 3:0 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 130
بازدید دیروز: 170
مجموع بازدیدها: 473722
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه