سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

دهیاری چاهملک

خورنیوز:وضعیت مالی دهیاریها بعد از مشکلی که برای حسابدار قبلی پیش اومد حسابی بهم ریخته و همه دهیاریها کلی فاکتور روی دستشون مونده و نتیجه اونم شده بوجود اومدن طلبکارای محترم . البته جا داره همین جا از تلاشهای شبانه روزی آقای فرماندار و حسابدار جدیدو محترممون آقای ناصریان که جهت رفع این نقیصه تلاش مضاعفی را دارند تشکر و قدردانی کنم.

تابلوی ورودی چاهملک ( ورودی غربی )هم به لطف زحمات آقای گرجی آماده شده و ان شااله ایشون از مسافرت که برگشتن این تابلو نصب خواهد شد .

پروژه فاضلاب روستا هم بطور جد در حال پیگیری هست . که متاسفانه با بد قولی ها اداره نمونه آب و فاضلاب تا کنون کار منهول گذاری خیابان اصلی، آسفالت ترانشه و ادامه لوله گذاری به سمت شهرک اباالفضل به تعویق افتاده . البته باید به اطلاع عزیزان برسونم که برای امسال مبلغ یکصد و هفتاد میلیون تومان در نظر گرفته شده که اگه آقایون بیش از این اهالی محترم را معطل نذارن بعد از ماه مبارک رمضان کار شروع خواهد شد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امسال بنیاد مسکن هم بودجه ناچیزی جهت آسفالت معابر در نظر گرفته که اگر لطفشون شامل حال ما هم بشه در نیمه دوم سال شاهد عملیات عمرانی در سطح چاهملک خواهیم بود . ( گفتم ناچیز . مثل همیشه )

کار خاکریزی شانه آسفالت کمربندی هم با گذشت حدود بیست روز هنوز حتی به نیمه راه هم نرسیده و این کار به کندی در حال انجام می باشد، که بازم از آقای مهندس رئیسی تشکر و قدردانی میشه که تا کنون انصافا با تلاش دو چندان نسبت به مدیران قبلی در حال کار هستند .

و اما مهمترین وعده امسال بازسازی و ساماندهی گلزار شهدای روستاست. که سالیان سال هست که بعضی از آقایون  حتی احترامی برای خون شهدامون هم قائل نشدن . بسیاری از والدین شهدا برحمت خدا رفتن اما شاهد بازسازی مزار معنوی فرزندان خودشون نبودند .اما سر انجام با پیگیری های فراوان مبلغ پنجاه میلیون تومان جهت این امر اختصاص داده شد. البته با این وجود  هنوز هم بودجه کافی جهت این امر در نظر گرفته نشده ولی بازم جای شکر گذاری داره  . از آقای فیروزی فرماندار محترممون که جهت اختصاص و جذب این بودجه زحمت زیادی کشیدند صمیمانه تشکر می کنیم . 

فقط یادمون باشه مطالب فوق در حد وعده و وعید هست . البته بطور منظم با بچه های شورا در حال پیگیری در جهت بهنگام شدن پروژ های فوق هستیم . و اما امیدواریم حکایت گلوله برف رضا خان نباشه و روستای ما مثل اون سرباز آخری نباشه .


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 89/5/19 و ساعت 8:52 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 55
مجموع بازدیدها: 474131
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه