سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

نسیم خور

خورنیوز:امام جمعه خور و بیابانک گفت: کسانی که امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند باید با روش‌های این کار آشنا باشند و اگر کسی خطایی انجام داد در نهایت احترام و ادب به او تذکر دهند.
 حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محمود حسینی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به راه‌های رسیدن انسان به رحمت الهی اظهار داشت: تکبر یکی از صفات شیطان است و انسان هم تا منیت و تکبر خود را زیر پا نگذارد، نمی‌تواند به رحمت الهی برسد.
وی افزود: اگر انسان خواهان رسیدن به برکات و رحمت و مغفرت خدا است باید خود را به خدا نزدیک کند و چه راهی بهتر از به پاداشتن نماز و ادای زکات و رفع مشکلات مردم و رسیدگی به امور آنها است.
خطیب جمعه شهرستان خور و بیابانک به برگزاری جلسات قرآن در ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: هنگام تلاوت قرآن باید سکوت را رعایت کنیم و سخن گفتن در این جلسات....

 بر خلاف ادب و بی‌حرمتی به قرآن است.
وی خاطر‌نشان کرد: از دیگر راه‌های رسیدن به رحمت الهی، امر به معروف و نهی از منکر است و کسانی که امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند باید با روش‌های این کار آشنا باشند و اگر کسی خطایی انجام داد در نهایت احترام و ادب به او تذکر دهند.
حسینی‌زاده با تشکر از مردم شهرستان خور و بیابانک به خاطر حفظ حرمت این ماه ادامه داد: نیروهای انتظامی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید به مسافرین و کسانی که به مسایل مربوط به روزه آشنا نیستند تذکر داده و نباید کسی را به خاطر ندانستن مسأله‌ای مورد بازخواست قرار دهند و شلاق بزنند.
وی با اشاره به سختی‌ها و مشکلات مسلمانان در صدر اسلام و محاصره در شعب ابی‌طالب بیان داشت: انسان صابر و با تقوی می‌تواند در راه دین استوار بماند و تا آخر دین خود را حفظ کند و این‌ها همه از امتحانات الهی است.
حسینی‌زاده در ادامه به سالگرد ارتحال بانوی اسلام حضرت خدیجه اشاره و اظهار داشت: حضرت خدیجه (س) همیشه یار و یاور پیامبر اسلام (ص) بود و بعد از سالیان سال هم هر وقت نام خذیجه به میان می‌آمد حضرت رسول (ص) برای وی دعا می‌کرد و اشک می‌ریخت.
وی با اشاره به 15 رمضان سالروز ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) خاطرنشان کرد: امام حسن مجتبی (ع) همیشه به فقرا و درماندگان کمک می‌کرد و امروز هم ما باید با کمک‌های نقدی خود به کمک مردم پاکستان که در همسایگی ما هستند و گرفتار سیل و ویرانی شده‌اند بشتابیم و دل‌های غمگین آنها را در این روزهای سخت شاد کنیم.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 89/5/30 و ساعت 11:58 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 215
مجموع بازدیدها: 473807
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه