سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8

خورنیوز:افرادی که با دائر کردن شرکتی تحت عنوان واگذاری وام مبلغ 3 میلیاردریال از مردم کلاهبرداری کرده بودند دستگیر شدند .
به گزارش خورنیوز: و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان سرهنگ حسین زاده رئیس پلیس آگاهی استان با اعلام این خبر اظهار داشت : در پی شکایات متعدد شهروندان از فردی که با دایر کردن
 شرکتی تحت عنوان واگذاری وام مبلغ 3 میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده است مأموران پلیس آگاهی توانستند با اقدامات اطلاعاتی نامبرده را شناسایی و دستگیر کنند .
این مقام مسئول تصریح کرد: در این رابطه 3 نفر دیگر از متهمان شامل دو مرد و یک زن نیز دستگیر شدند و به بزه انتسابی خود اقرار کردند .
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون تعداد 80 نفر از مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند گفت: تحقیقات تکمیلی برای شناسایی سایر مالباختگان احتمالی همچنان ادامه دارد .
سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه طبق شناسنامه بانک مرکزی هر گونه خرید و فروش وام ممنوع است گفت: هر گونه چاپ و انتشار آگهی ، خرید و فروش وام جهت واگذاری وام در جراید غیر قانونی بوده و صاحبان نشریات و جراید باید از انتشار این گونه آگهی ها خودداری نمایند .
وی اخذ وجوه از مردم جهت واگذاری وام را یکی از شگردهای کلاهبرداری عنوان و به مردم توصیه کرد: در شرکتهای واهی که تحت عنوان واگذاری وام راه اندازی می شوند سرمایه گذاری ننمایند .

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 87/9/5 و ساعت 2:2 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 88
بازدید دیروز: 215
مجموع بازدیدها: 473895
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه