سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

بیش از 10 واحد اموزشی منطقه خور بیابانک فاقد نماز خانه


 

خور نیوز:غدیر ایرجی مدیر آموزش و پرورش منطقه خور بیابانک با بیان این مطلب افزود: یکی از برکات مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه جدی به بحث نماز و سالن نماز خانه مدارس بوده است.


 

وی اظهار امید واری نمود و افزود: با عنایت مسئولین نسبت به احداث نمازخانه مدارس باقی مانده منطقه خور بیابانک هم عنایت لازم صورت گیرد.


 

 


 

مراسم با شکوه عزت وپایداری در خور بیابانک


 

خور نیوز:این مراسم که با حضور امام جمعه ،خانواده معظم شهدا ،مسوولین ادارات وارگانها وجمع کثیری از دانش اموزان بسیجی برگزارشدامام جمعه خور گفت:امروز حضور شما بسیجیان یاداورسالهای اول دفاع مقدس میباشد. واین حضور گواه بران است که هیچگاه بسیج را فرموش نکرده ایدو همیشه پیرو رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب وفرمایشات مقام معظم رهبری هستید.


 

 


 

 


 

طرح آموزش عملی نماز در مدارس خور بیابانک


 

خور نیوز:در راستای نشر و ترویج فرهنگ نماز تعداد ???جلد کتاب آموزش عملی نماز همراه با شیوه نامه اجرای آن از سوی سازمان آموزش و پرورش استان اصفهان بین دانش آموزان مدارس ابتدایی منطقه خور بیابانک توزیع شد.


 

 


 

 


 

اعزام مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خور به مشهد


 

خورنیوز:مجتبی رفیعی سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) خور و بیابانک با بیان این مطلب گفت: امسال نیز همانند سال گذشته با کاروان زیارتی ‹حج فقرا› گروهی از مددجویان خواهر تحت پوشش این کمیته به مدت یک هفته به شهر مقدس مشهد اعزام می شوند.


 

وی افزود: در این گروه ???نفره، دو مربی خواهر و برادر به صورت افتخاری درنظر گرفته شده اند. هزینه کاروان و هم چنین ایاب و ذهاب آنان توسط یک فرد خیر اهدا گردیده است که پس از هماهنگی های لازم ثبت نام از متقاضیان به عمل آمد.


 

گفتنی است این کاروان زیارتی شامل مدجویان شهرخور و روستاهای چوپانان، جندق و فرخی می باشند.

 


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در جمعه 87/9/8 و ساعت 4:30 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 74
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 474541
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه