سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

خور نیوز: نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: جنایت‌ها و نسل‌کشی‌های صهیونیست‌ها در غزه در طول تاریخ نظیر ندارد.

به گزارش خبرگزاری خور نیوز از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با اشاره به صحبت‌های اخیر اوباما در خصوص ایران افزود: سران آمریکا و به خصوص دولتمردان آمریکایی وامدار صهیونیست‌ها هستند.
وی اظهار داشت: در حال حاضر کارگردانان اصلی در آمریکا صهیونیست‌ها هستند.


طباطبایی‌نژاد با تاکید بر اینکه آمریکا،‌ رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان آنها به بهانه حقوق بشر زنان، ‌کودکان و مردان بی‌گناه دیگر کشور‌ها را به خاک و خون می‌کشند،‌ تصریح کرد: امروز غزه نماد عینی حقوق بشر آمریکایی،‌ صهیونیستی است و این کشور‌ها در حالی از حقوق بشر و دموکراسی سخن می‌گویند که 5/1 میلیون مردم بی‌گناه در غزه از ابتدایی‌ترین تجهیزات پزشکی،‌ غذایی و انسانی برای ادامه زندگی توسط خودشان منع می‌شوند.
وی به هم‌پیمان شدن برخی از سران کشور‌های عربی با صهیونیست‌ها خبر داد و اظهار داشت: طبق آیه صریح قرآن در آیه 53 سوره مائده،‌ کسانی که با این جنایتکاران دست دوستی و محبت می‌دهند مسلمان نیستند.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان افزود: سران این کشور‌ها از ترس و وحشت با سران آمریکا و رژیم صهیونیستی دست دوستی می‌دهند و این جای تاسف دارد که رئیس دانشگاه الازهر مصر که یکی از مراجع بزرگ در میان اهل سنت به شمار می‌رود نیز جزو این افراد خائن به شمار می‌رود.
وی با تاکید بر اینکه افرادی نظیر رئیس دانشگاه الازهر مصر،‌ انسان‌های مزدور و از عوامل صهیونیست‌ها هستند،‌ تصریح کرد: این افراد مزدور در تمام جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا سهیم هستند و ناقضان اصلی حقوق در دنیا نیز همین افراد به شمار می‌روند.
طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: امروز ردپای آمریکا و صهیونست‌ها را باید در جای جای کره زمین که تروری انجام می‌شود جستجو کنیم و ترورسیم دولتی در صدر برنامه‌های این جنایتکاران قرار دارد که در حال حاضر در هند و پاکستان در حال به وقوع پیوستن است.
نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اصفهان شهادت زائران خانه خدا به دستور آمریکا و به دست ماموران آل سعود در سال ? ??? را لکه ننگی برای آنان دانست و تصریح کرد: شهادت زائران خانه خدا به نوعی تعرض به حریم الهی به شمار می‌رود که این جنایت در تاریخ ثبت شده است.
وی به 15 آذر و روز دانشجو نیز اشاره کرد و اظهار داشت:‌ دانشجویان ما باید مواظب باشند که در دام گروه‌های سیاسی نیفتاده و باید مراقب سو‌استفاده‌های دشمنان نیز باشند.
طباطبایی‌نژاد به فرارسیدن سالروز شهادت آیت‌الله دستغیب، سومین شهید محراب اشاره کرد و افزود: شهید دستغیب یکی از علمای بزرگ تشیع به شمار می‌رود که تمام زندگی خود را به عبادت،‌ دعا و هدایت مردم سپری کرد.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 87/9/16 و ساعت 10:19 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 59
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 474526
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه