سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

خور نیوز:رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: تردیدی نداریم که حقوق ودستمزد کارکنان دولت پایین است، اما تامین آن از راههایی که ما فکر می کنیم، محقق نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین "مصطفی پورمحمدی" عصر پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگاران در اصفهان افزود: درآمد نفت راه کنونی تامین افزایش حقوق کارکنان است اما باید راهی غیرازاین منبع مانند تحقق اصل 44 قانون اساسی برای این کار پیدا کرد.
وی گفت: کوچک سازی و رهاسازی بسیاری از تصمیم گیریها و سوق بخشی از فعالیت ها به سمت بخش خصوصی، راهکار مناسبی برای جبران کمبود درآمدهاست.


پورمحمدی افزود: ما به دنبال اجرای خوب قانون از طریق دقت و مطالعه قانونگذار و مجریان هستیم.
وی همچنین درباره انحراف یا عدم انحراف از برنامه چهارم گفت: بخشی از این برنامه اجرایی نیست چراکه زیرساخت لازم فراهم نشده از اینرو می خواهیم، برنامه پنجم با کار کارشناسی و دقت بیشتری تدوین و اجرا شود تا مشکلات
کنونی ببار نیاید.
رییس سازمان بازرسی کل کشور درباره طرح تحول اقتصادی نیز گفت: لازمه این کار قطع یارانه هاست و دولت نهم نیزبه دنبال ساماندهی یارانه در کشور است.
وی افزود:اینطور نیست که دولت در این زمینه طرح ندارد بلکه باید گفت که این طرح ایده و استدلال می خواهد چراکه ایده و استدلال مهم و تاثیرگذار است و مطالعات کافی می خواهد.
پورمحمدی تصریح کرد: امیدواریم لایحه آتی دولت در این خصوص به مجلس کامل باشد و اگر هم نباشد مجلس آن را تکمیل می کند و ما به عنوان سازمان بازرسی به مجلس کمک می کنیم تا تصمیم مجلس کارشناسی تر باشد.
وی همچنین درباره فعالیت سازمان بازرسی کل کشور گفت: بازرسی کل کشور صرفا به شکایات رسیدگی نمی کند بلکه در جهت اجرای تصمیم گیریها، پیشنهاد و کمک کارشناسی نیز ارایه می دهد.
وی تاکید کرد: ما باید از همه قانون گراتر باشیم و هیچ کاری را بدون پشتوانه قانونی انجام ندهیم مانند بحث واردات بنزین که در گذشته وزارت نفت مشکلاتی در این خصوص داشت و در مجموع باید کارها قانونی باشد.
پورمحمدی همچنین فضای رسانه ها درکشور را مناسب و روبه جلو ارزیابی کرد و افزود: رسانه ها صرفا نباید در عرصه تهیه خبر حرکت کنند بلکه باید به دادن پیشنهادات برای حل مشکلات جامعه قدم بردارند و رسالت خود را در خصوص آگاهی بخشی به جامعه بدرستی انجام دهند.
وی تاکید کرد: رسانه ها با گزارش های دقیق و طرح موضوعات تاثیرگذار و بها دادن به بحث فرهنگ سازی در جامعه می توانند نقشی موثری در بهبود وضعیت و سوق جامعه به قانون گرایی و نظم و انضباط عمومی داشته باشند.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 87/9/16 و ساعت 10:29 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 42
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 474509
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه