سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14

خورنیوز: مشاور سلامت و غذای سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: تا پایان سال جاری مرغ استاندارد در سطح استان اصفهان توزیع خواهد شد.

به گزارش خورنیوز:مسعود پزشکی در اصفهان افزود: برخی از مرغداری‌ها درحال حاضر از آنتی‌بیوتیک کلرآم فتیکول و فورا زولیدینگ درحالی استفاده می‌کنند که مصرف این آنتی‌بیوتیک‌ها ممنوع اعلام شده و دارای عوارض انسانی و ایجاد بیماری‌های ثانوی در فرد می‌شود.


وی بیان داشت: طرح مرغ سالم به صورت دستورالعمل با همکاری اداره کل دامپزشکی، ‌معاونت دام و شرکت پشتیبانی امور دام و کمیته کدکس سازمان جهاد کشاورزی به تمام مرغ داری‌های ارسال شد.
مشاور سلامت و غذای سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان خاطر شان کرد: از بین 2 هزار مرغ داری زیرپوشش شرکت تعاونی جهاد کشاورزی،‌ 20 تا 30 مرغداری داوطلب اجرای این طرح و تولید مرغ سالم و استاندارد شدند.
وی اظهار داشت: در کارگروه زراعت و باغبانی، سبزیجات و صیفی جات پیرامون مصرف بیش از حد مجاز سموم دفع آفات دستورالعملی نوشته شده که مرحله اول آن تقریبا نهایی شده و تا سال آینده به اجرا در خواهد آمد.
پزشکی تصریح کرد: مرغ‌های سالم بارکد و لیبل خاصی دارند و در پنج فروشگاه سطح استان اصفهان تا پایان سال توزیع خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته تنها روی کمیت محصولات زراعی،‌ باغبانی،‌ دام، طیور و عسل کار شده به گونه‌ای که تولیدات سال گذشته به 100 میلیون تومان رسیده گفت: در چند سال اخیر روی کیفیت محصولات کشاورزی نیز کار شده است.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در چهارشنبه 87/9/20 و ساعت 8:12 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 37
مجموع بازدیدها: 474399
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه