سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 12

به نقل از سایت خبری نایین نیوز

گزارشی از نماینده نایین در خصوص همایش 30سال قانونگذاری و نظارت در ایران
سالروز شهادت بزرگ مرد بنام شهید مدرس که نماد شجاعت و استقامت نمایندگی از طرف مردم کشور عزیزمان است؛ فرصت مغتنمی بود که ریاست فرهیخته و مدبر مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر لاریجانی دست به اقدام بی‏سابقه ای در روز مجلس بزنند.

همایش سی سال قانونگذاری و نظارت، با دعوت از بزرگان فرهیخته نظام، رؤسای مجالس هفت دوره گذشته و بالغ بر 1000نفر از نمایندگان ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی، در محل ساختمان سبز بهارستان، با استراتژی مهم "وحدت آفرینی مجلس هشتم" برگزار گردید.

نمایندگان جوان و سالخورده ادوار مختلف مجلس که بعضاً با عصا و ویلچر به مجلس آمده بودند، از اقصی نقاط کشور، با گرایشهای سیاسی و فکری مختلف ضمن دیدار با هم، در این نشست صمیمی حضور پیدا کردند که با توجه به شرایط حساس کنونی بویژه در شرایط بین المللی موجود و مشکلات فعلی کشور، چند پیام مهم و ویژه داشت:

1- پس از گذشت بیش از یک دهه از اداره گروهی و جناحی کشور بگونه ای که جریانهای سیاسی همزمان با به قدرت رسیدن به حذف یکدیگر میپرداختند و بجای تمرکز روی وحدت، بر طبل اختلافات و انشقاق میکوبیدند، ناگهان ندای تازه و نوآوری زیبایی برای گردهم آمدن دوباره نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی شنیده و دیده شد و این ندا به بهترین صورت اجابت گردید و همه مشتاقان را به سوی خانه ملت کشاند. خانه ای که به تمام معنا و به حق محل وحدت و مظهر ملت ماست.

2- دومین پیام این اجتماع بزرگ آن بود که نشان دادند که آن منازعات و عوامل فراوان تفرقه نتوانسته است قلوب نمایندگان ملت را از یکدیگر مکدر کند و آنان را بدلیل تعلق به جرگه های مختلف سیاسی داخل و خارجی، خسته و نالان از سرنوشت کشور و دلزده از دوستان قدیمیشان کند. این نشست نشان داد که اگر پای منافع ملی در میان باشد همه با عشق و محبت در کنار یکدیگر حاضر شده و دست یکدیگر را به گرمی میفشارند.
بدون تردید این حرکت نشان داد که علت نیز مانند همین نمایندگان، اگر احساس خطر کنند به آسانی در کنار یکدیگر قرار گرفته و از کشور و نظام خود دفاع خواهند کرد.

3- سومین پیام، آن بود که اکنون پس از یک دوره جدل های بی پایه و تندی ها و اختلافات، وقت آن رسیده که معقولانه و صادقانه با مسائل و تهدیدات موجود روبرو شده و بدون توجه به فریادهای تفرقه افکنانه و شایعه پراکنی های داخلی و خارجی، شادمانه دست یکدیگر را برای آینده ای بهتر و پویاتر بفشاریم.

4- این محفل باشکوه میتواند این آموزش را به همه سیاست مداران و دلسوزان نظام بدهد که با وجود اختلافات و فاصله ها میتوان راهی برای وحدت و انسجام بگشاییم. ما باید از همه نیروهای انسانی، امکانات و پتانسل های موجود در کشورمان استفاده کنیم و ضمن بکارگیری آنان، فکر نکنیم که میتوان تنها و با گروهی از همفکران میتوان این کشور بزرگ و پهناور را اداره کرد.

در این همایش توفیق یافتم میزبان نمایندگان خدوم دوره اول، دوم و سوم مجلس شورای اسلامی جناب آقای مهندس مهدی طیب و جناب حجت الاسلام نبی ا… راجی از شهرستان نایین باشم و تجدید دیداری صمیمانه داشته باشم و بتوانم از تجربیات و راهنمایی این 2عزیز که هر دو از رجال خدوم و از سرمایه های کشور عزیزمان هستند بتوانم نهاست استفاده را بنمایم.
البته هر چه جستجو کردم توفیق زیارت آقای مهندس رضوی، نماینده،دوره های چهارم، پنجم و ششم شهرستان نایین در مجلس شورای اسلامی را پیدا نکردم و نمی‏دانم در این همایش حضور پیدا کردند یا نه! بهرحال انشاا… بتوانیم همه با هم با وحدت و همدلی و با استعانت از انفاس طیبه شهدای بزرگوار انقلاب، امام شهدا و شهدای عزیز مجلس بویژه شهید مدرس و نماینده شهید شهرستان، دکتر سیدشمس الدین حسینی نایینی، در جهت جامعه عمل پوشاندن به آرمانهای حضرت امام و رسیدن به اهداف چشم انداز 20ساله کشور عزیزمان گامهای بلندی برداریم.

دکتر حسنی
نماینده مردم شریف
نایین، انارک، جندق و خور و بیابانک
در دوره های هفتم و هشتم


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 87/9/26 و ساعت 6:58 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 30
مجموع بازدیدها: 474299
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه