سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 12

خور نیوز:برخورد رئیس اداره کار و امور اجتماعی اصفهان با خبرنگار فارس و جلوگیری از پاسخگویی وزیر کار به سئوال وی، موجب تحریم خبری این اداره از سوی خبرنگاران اصفهانی شد.

به گزارش خور نیوز از اصفهان، دوشنبه شب درحالی که وزیر کار و امور اجتماعی، سیدمحمد جهرمی در حال پاسخگویی به خبرنگاران اصفهانی بود، رئیس سازمان کار و امور اجتماعی اصفهان با حرکتی غیرمعمول در میان صحبت‌های وزیر این مصاحبه را بر هم زد.
وی خطاب به خبرنگار فارس در این مصاحبه با برخورد مستقیم به وی مانع مصاحبه او با وزیر شد و در حالی که می‌گفت «من این خبرنگار را نمی‌شناسم» مانع پاسخ دادن به سئوال وی از سوی جهرمی شد.


در حالی رئیس سازمان کار و امور اجتماعی اصفهان ادعای نشناختن خبرنگار فارس را مطرح می‌کرد که این خبرنگار در سفر یک روزه وزیر کار و امور اجتماعی وی را در طول این سفر همراهی می‌کرد و حضار در این مصاحبه نیز از این صحبت وی متعجب شدند.
وزیر کار و امور اجتماعی نیز پس از این حرکت رئیس اداره کار اصفهان توسط محافظانش به سمت خودروی خود هدایت شد.
پس از این برخورد خبرنگاران با ناراحتی جلسه مصاحبه را ترک کردند و یکی از نزدیکان رئیس سازمان کار و امور اجتماعی به دلجویی از خبرنگاران پرداخت که مورد بی‌مهری آنان قرار گرفت.
این برخورد رئیس کار و امور اجتماعی اصفهان آنقدر غیرمنتظره بود که بسیاری از کارآفرینان پس از برهم خوردن این مصاحبه با صحبت‌های پراکنده از خبرنگاران دلجویی می‌کردند.
خبرنگاران پس از این برخورد، تصمیم به تحریم خبری سازمان کار و امور اجتماعی گرفتند.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در چهارشنبه 87/9/27 و ساعت 10:0 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 30
مجموع بازدیدها: 474302
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه