سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

خور نیوز: معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: تونل زیرگذر شهید سردار آقاخانی (هشت بهشت ـ بزرگمهر) آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خورنیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن افزود: براساس اطلاعیه‌های قبلی مبنی بر بهره‌برداری پیش از موعد تونل زیرگذر شهید آقاخانی در خیابان بزرگمهر، این پروژه بزرگ عمرانی ترافیکی هم‌اکنون آماده بهره‌برداری شده و طی چند روز آینده شاهد افتتاح آن خواهیم بود.


وی اظهار داشت: با وجود اینکه در قراردادهای تنظیم شده میان شهرداری و پیمانکار پروژه تونل زیرگذر شهید آقاخانی، مدت اجرای این پروژه بزرگ 15 ماه پیش‌بینی شده بود، اما اکنون با فرارسیدن سی‌ام آذرماه و شش ماه زودتر از زمان سر رسید پیمان، شاهد آمده شدن این طرح عمرانی ترافیکی برای بهره‌برداری هستیم.
معاون عمران شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: فعالیت‌های زیرسازی احداث تونل زیرگذر شهید آقاخانی به پایان رسیده و هم‌اکنون آخرین مرحله احداث پروژه نیز در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه روند احداث پروژه تونل زیرگذر هشت بهشت، روند مطلوب و رو به رشدی را طی کرد بیان داشت: با وجود اینکه بسیاری از تاسیسات کلیدی و حساس شهر اصفهان در مسیر احداث این پروژه قرار گرفته بود، اما با برنامه‌ریزی‌های دقیق، ضمن جابه‌جایی این تاسیسات، به روند احداث طرح نیز هیچ گونه آسیبی وارد نشد.
قاری قرآن افزود: جابه‌جایی تاسیسات قرار گرفته در مسیر احداث پروژه تونل زیرگذر شهید آقاخانی به تنهایی 30 میلیارد ریال هزینه را به خود اختصاص داد.
وی ابراز امیدواری کرد تونل زیرگذر شهید آقاخانی (هشت بهشت ـ بزرگمهر) طی هفته جاری با حضور یکی از مسئولان کشوری افتتاح و در اختیار شهروندان قرار گیرد.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 87/9/30 و ساعت 1:56 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 188
بازدید دیروز: 170
مجموع بازدیدها: 473780
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه