سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

به زودی سایت خورنیوز باز خواهد گشت

www.khoornews.com


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در یکشنبه 90/7/17 و ساعت 12:0 صبح | نظرات دیگران()

 برای  ورود به سایت خورنیوز بر روی تیتر زیر کلیک کنید.

سرقت فرهنگی در روزنامه شرق

خورنیوز:این بحث سرقت مطالب از سایتها و وبلاگها در جهان تقریبا برای بعضی ها عادی شده البته سرقت هایی که بدون نام ونشون انجام میشه و به قول معروف هاپولی میشن بماند ما سرکارمون با اون دسته از افرادیه که بعضی از مطالب را از سایتها ووبلاگها کپی می کنند و بدون توجه به نویسنده مطالب اون رو در یکی از رسانه ها منتشر می کنند ولی آیا...

به گزارش سرویس فرهنگی واجتماعی خورنیوز در تاریخ 6 تیر ماه تو صفحه 14روزنامه شرق مطلبی منتشر شد تحت عنوان جامعه شناسی تصویری که برام جالب بود وقتی شروع به خوندن کردم دقیق یاد یه مطلب افتادم از یکی از دوستان جامعه شناس خودمون که این مطلب را چند وقت پیش به من داد تا مطالعه کنم .
نمی دونم چرا ناخودآگاه رفتم سراغ همون مطلب با خوندن اولین پاراگراف متوجه شدم بله این همون مطلبه که خونده بودم البته به زمانش اشاره نمی کنم که بعد حرف وحدیثی توش نباشه خلاصه این که تا یه جاهای مطلب عینا خودش بود یه جاهایی تغیر کرده بود و یه جاهایی از ...
بزار بگم از یه وبلاگ دیگه به نام انسان شناسی وفرهنگ به آدرس http://anthropology.ir/node/5413 کپی شده بود مطلبی که اقای علی اسماعیل نژاد اونا ترجمه کرده بود. حتما به این آدرس مراجعه کنید واین مطلب را بخونید .
حالا کاری ندارم آقای اسماعیلی خودش این مطلب را به روزنامه شرق داده یا نه ولی به هر حال به اسم یکی دیگه تو یه روزنامه ای سراسری چاپ شده وبعید می دونم این اجازه را به راحتی داده باشن.
قسمت اول این تحقیق را هم آقای دکتر جواد نظری ترجمه کرده اند که تا اونجایی که از ایشون خبردارم این موضوع را برای نشر به صورت کتاب آماده کرده اند وخلاصه ای از این مطلب هم برای انتشار در سایت عکاسی ایران ارسال شده بود که هنوز منتشر نشده ولی از روزنامه شرق چگونه سر در آورد نمی دونم!!!!!!
این مطلب هم در وبلاگ خود آقای نظری به آدرس http://jcci.blogfa.com/post-32.aspx در تاریخ سیزدهم خرداد 1390 منتشر شده است که شما می توانید با مراجعه به آدرس منبع که روزنامه شرق در اون موجوده و مراجعه با آدرس این دو وبلاگ که در متن آمده خودتان در باره این موضوع قضاوت کنید
البته تغیراتی توش انجام شده ها خسته نباشن آقای امیر طهرانی
شاید ما اشتباه کردیم شاید هم ...

سرقت فرهنگی در روزنامه شرق

منبع: آدرس صفحه?? pdf روزنامه شرق


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در چهارشنبه 90/4/8 و ساعت 12:0 صبح | نظرات دیگران()

دوستان خورنیوزی سلام

از امروز برای اطلاع از آخرین اخبار شهرستان خوروبیابانک به سایت خورنیوز به آدرس www.khoornews.com مراجعه نمایید

با تشکر

ایزدی


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 89/6/20 و ساعت 6:59 عصر | نظرات دیگران()

اطلاعیه

کاربران محترم ومخاطبین خورنیوزبه احتمال زیادامروز و امشب در سایت خورنیوز به دلیل فعال شدن دامین سایت اصلی اختلالاتی به وجود آید شما میتوانید از طریق آدرس www.khoornews.parsiblog.com با این سایت خبری درارتباط باشین.

انشاالله از فردا یا پس فردا (جمعه)به مناسبت عید سعید فطرخور نیوز را با آدرس www.khoornews.com با چهره واقعی خواهید دید .

ایزدی


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در چهارشنبه 89/6/17 و ساعت 1:2 عصر | نظرات دیگران()

بچه کویر                                                                            عکس تزئینی است

خورنیوز:طبق یک سنت قدیمی در روستای ایراج ، مردم ایراج در شب27 ماه رمضان در خانه نان میپزند وتنور خانه خود را در آن شب گرم نگه می دارند.

 ایراجیها بر این باورند که در این شب بی بی حور وبی بی نور به تنورها سر میزنند  وباید تنور خانه گرم باشد و معمولا چند نان نیز در تنور برای تبرک شدن وگرفتن حاجت قرار مدهند ومعتقدند که در این شب بی بی نور عصای خود را به تنور میزند وتنوری که در آن نان باشد تا سال دیگر خانه پر از خیر وبرکت است وتنورهایی که سرد است از این خیر وبرکت بی نصیبند وبهتر است در این شب در تنور نان جو بپزند سنتی که هنوز هم در ایراج رعایت میشود وبیشتر مردم حتی اگر نان هم در خانه داشته باشند تنور خانه خود را در این شب روشن وگرم نگه میدارند


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در چهارشنبه 89/6/17 و ساعت 12:51 عصر | نظرات دیگران()

بچه کویر

خورنیوز:با توجه به کاهش گرما وخنک شدن هوا بار دیگر تورهای کویر گردی آغاز شده است هتل بالی خور پس ازیک وقفه چند ماهه هفته گذشته دوگروه توریست خارجی وایرانی را به ایراج آورد

برداشت محصولات تابستانی آفتابگردان ، لوبیا،ذرت و... در ایراج آغاز شده است

تنها افغانی ساکن در روستای ایراج که شاید بیش از 10 سال است در ایراج ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در چهارشنبه 89/6/17 و ساعت 12:45 عصر | نظرات دیگران()

اللهم اهل الکبریاء و العظمه و اهل .....

خورنیوز:نماز عید سعید فطر در شهر خوردر محل مصلای نماز جمعه( مسجد النبی(ص)) برگزار خواهد شد.

به گزارش خورنیوزو بنا بر اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان خوروبیابانک نماز با شکوه عید سعید فطر امسال روز جمعه ساعت 6:30 به امامت نماینده ولی فقیه حضرت حجه الاسلام حسینی زاده در محل مصلای نماز جمعه شهر خور مسجد النبی(ص) برگزار خواهد شد.

همچنین به اطلاع روزه داران و مومنین می رساند صندوقهای جمع آوری فطریه در محل مسجدالنبی(ص) مستقر می باشند.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در چهارشنبه 89/6/17 و ساعت 12:39 عصر | نظرات دیگران()

خورنیوز:به تازگی یکی ازاهالی هفتومان وبلاگی را با نام هفتومان الماسی در دل کویر راه اندازی کرده است از اینکه روستای هفتومان هم صاحب وبلاگ شد خوسحالیم وامیدواریم با معرفی این روستا در دنیای مجازی  مردم ایران وجهان بیش از پیش با جاذبه ها وزیباییهای روستاهای کویری آشنا شوند.

www.7tooman.blogfa.com


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 89/6/16 و ساعت 11:44 صبح | نظرات دیگران()

   نسیم خور

خورنیوز:سیدمحمد شاهچراغی دوشنبه شب در نخستین یادواره شهدای شهرستان خور و بیابانک اظهار داشت: از کارهای با ارزشی که پس از جنگ در سطح کشور انجام شده برگزاری کنگره و یادواره شهدا در استان‌ها و شهرهای کشور است. 
وی با اشاره به اینکه تاکنون در بعضی از شهرها و روستاهای شهرستان خور و بیابانک از جمله چوپانان، فرخی، چاهملک و ایراج یادواره شهدا را برگزار کرده‌ایم، افزود: در ماه پایانی سال جاری نیز یادواره شهدای شهر خور را برگزار می‌کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خور و بیابانک به اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا اشاره کرد و ادامه
ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 89/6/16 و ساعت 11:38 صبح | نظرات دیگران()

خورنیوز:شب گذشته فینال مسابقات جام رمضان 89درسالن ورزشی تختی خور برگزار گردید.

به گزارش خورنیوز:12تیم فوتسال شهرستان خوروبیابانک همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان کار خود را آغاز کردند .

در این دوره از مسابقات 9 تیم از شهر خور،2 تیم از شهر فرخی ویک تیم از روستای گرمه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در دیدار پایانی این مسابقات که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان خوروبیابانک برگزار شد تیم های  فوتسال کویرکابین ، پیام نور  وتیم نیروی انتظامی به ترتیب مقامهای اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 89/6/16 و ساعت 11:33 صبح | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 46
بازدید دیروز: 31
مجموع بازدیدها: 472969
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه