سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: سه شنبه 102 اسفند 29

خبرنامه دانشجویان ایران نوشت:
خورنیوز:پخش و اکران فیلم های ضد اخلاقی در دانشگاه شیراز واکنش شدید دانشجویان را به دنبال داشته است.

کانون فیلم دانشگاه شیراز در اقدام اخیر خود تحت عنوان فستیوال فیلم برادران کوئن در دانشگاه فیلم هایی که با اخلاق ایرانی و دانشجویی مغایر است پخش کرده است.

فیلم "simple blood " که هفته گذشته در دانشگاه شیراز اکران عمومی شد موضوع خیانت زن به شوهرش را نشان می دهد.
این فیلم با داشتن صحنه های زننده و زیر نویسی نامربوط که الفاظ غیر اخلاقی داشت باعث شدادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در چهارشنبه 89/2/22 و ساعت 8:50 صبح | نظرات دیگران()

نوای کویر

خورنیوز:استاندار استان اصفهان دکتر ذاکر اصفهانی گفت:مردم خور با نخل بزرگ شده و نخل با مردم خور عجین شده است.

در تاریخ 17/2/89 استاندار محترم استان اصفهان جناب آقای دکتر ذاکر اصفهانی به همراه معاونین خود و نماینده محترم  شهرستان در مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر حسنی سفری به شهرستان خور داشته که ایشان در این سفر پس از زیارت قبور شهدای شهر خور و سرکشی از سایت شرکت پتاس و همچنین کلنگ زنی ساختمان جدید فرمانداری شهرستان خور به شهر فرخی مراجعت و با حضور در جمع مردم، شهرداری این شهر را افتتاح نمودند.

 

ایشان و هیئت همراه سپس در نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد النبی شهر خور شرکت نموده که بعد از نماز در ابتدا حاج آقا حسینی زاده امام جمعه محترم شهر خور پس از عرض خیر مقدم خدمت استاندار محترم جناب آقای دکتر ذاکر اصفهانی و هیئت همراه و نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر حسنی، فرمودند که آقای دکتر حسنی در شهر خور ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 89/2/18 و ساعت 5:58 عصر | نظرات دیگران()

به زودی اخبار این سفر در خور نیوز منتشر میشود
 نوشته شده توسط رسول ایزدی در پنج شنبه 89/2/16 و ساعت 7:37 عصر | نظرات دیگران()

 

خورنیوز:گزارشی در خبرگزاریها به مسئله عصبی‌تر شدن تهرانی‌ها و نظرات کارشناسان در این‌ باره پرداخته است. اما در کنار مسائلی هم‌چون ترافیک و تراکم جمعیت، به نظر می‌آید مسئله اصلی که شهروندان تهرانی را آزار می‌دهد، «بی‌برنامگی عمومی» و پیش‌بینی‌ناپذیر بودن آینده است.

تهرانی‌های «ناشاد» و زندگی پردغدغه
سیدمحمدهادی ایازی، معاون شهردار تهران درمورد شرایط شاد بودن جامعه اظهار داشته است: «گروهی معتقدند انسان زمانی شاد است که زندگی بر وفق ‌مرادش باشد و دغدغه‌ای نداشته باشد اما سه موضوع مهم شغل، ازدواج و مسکن در حال حاضر به دغدغه اصلی جوانان تبدیل شده است.» برخی مشکلات اقتصادی و فاصله طبقاتی را برای کاهش نشاط و سرزندگی مزید بر علت می‌دانند .

تهرانی‌های «مضطرب» و ترکیب جمعیتی جوان
فیروزه جعفری، رئیس اداره سلامت وزارت بهداشت به خبرنگار مهر گفت: «یکی از دلایل اضطراب سرعت زندگیادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در چهارشنبه 89/2/15 و ساعت 6:59 عصر | نظرات دیگران()

فارس

خورنیوز:نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس گفت: نگاه مسئولان به شهرستان نایین درجه 2 بوده است.

حسین حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه در شهرستان نایین سالن سینما وجود ندارد، اظهار داشت: در این شهرستان علاوه بر سالن سینما، آمفی تئاتر و سالن چند منظوره نیز وجود ندارد و این کم لطفی و ضعف مسئولان فرهنگی نسبت به این شهرستان است.
وی افزود: نگاه مسئولان به شهرستان نایین درجه دو بوده است در صورتی که این شهر بزرگان بسیاری را تربیت کرده است و نباید بدون هیچ‌گونه زیرساخت‌ها و امکانات فرهنگی و هنری باشد.
نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس با اشاره به اینکه در این ارتباط مصوبه هیئت دولت برای این شهرستان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: هنوز در این مورد کاری انجام نشده است و در جلسه‌‌ای با استاندار اصفهان مقرر شد که در حوزه فرهنگ و هنر به این شهرستان توجه ویژه‌ای داشته باشند.
وی به شاخص‌های فرهنگی شهرستان نایین و حمایت مسئولان مربوطه اشاره کرد و گفت: اداره ارشاد شهرستان یک ساختمانادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 89/2/14 و ساعت 6:48 عصر | نظرات دیگران()

 

خورنیوز:مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم درباره علت تفکیک جنسیتی گفته است: «تفکیک جنسیتی در این راستا که مباحث در کلاس به صورت راحت تری مطرح شود صورت می گیرد.» باید منتظر ماند و دید اجرای قانونی که وزارت علوم می‌گوید در دانشگاه‌ها به کجا خواهد انجامید؟ 

هم‌زمان با اجرای طرح عفاف و حجاب توسط نیروی انتظامی؛ مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم نیز سیاست این وزارت‌خانه را در اجرای عفاف و حجاب در دانشگاه‌‍‌ها شرح داد. جلیل دارا که با مهر به گفتگو نشسته بود، اظهار داشت: «برخی افراد بحث‌های مختلفی را در خصوص تک‌جنسیتی کردن دانشگاه‌ها مطرح می‌کنند اما نیازی نیست که دانشگاه‌ها را به سمت تک‌جنسیتی برد تنها کافی است که در دانشگاه‌ها فضای اسلامی حاکم باشد.»

شاید اعلام موضع تفصیلی دارا در خصوص طرح عفاف و حجاب پایان مناقشات چندماهه اخیر میان مجلس و دولت در این زمینه باشد. چه این که زمانی که بحث تفکیک جنسیتی در کلاس‌های درس مطرح شد، رئیس کمیسیون آموزش این طرح را توهین به دانشگاهیانادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 89/2/14 و ساعت 9:40 صبح | نظرات دیگران()

 

خورنیوز:مقوله آرایش کردن، یکی از مسائلی است که همیشه در جامعه ایران دردسر ساز می‌شود، موضوعی که حساسیت عرفی و شرعی را بر می‌انگیزد. اما هنگامی که بحث بر سر آرایبش کردن از حوزه شهروندان خارج می‌شود و به کارکنان یک نهاد خاص مربوط می‌گردد مسئله اهمیت و حساسیت بیشتری پیدا می‌کند. 

مدتی است که انتقاد از آرایش مجریان و هنرپیشه‌های تلویزیون در رسانه‌ها و در میان برخی از روحانیون آغاز شده است، چندی پیش روزنامه کیهان به نقل از یکی از خوانندگان خود به انتقاد از وضعیت نامناسب آرایش مردان در تلویزیون پرداخت.

روزنامه کیهان در این باره نوشت: «چرا مجریان مرد و برخی از هنرپیشگان مرد تلویزیون ابروهایشان را برمی دارند و خود را شبیه زنان می کنند؟» شاید این انتقاد خواننده کیهان از مجریان زن مسئله پیش‌پا افتاده‌ای باشد، اما باید گفت که این سوال در میان بسیاریادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در پنج شنبه 89/2/2 و ساعت 6:25 عصر | نظرات دیگران()

 

خورنیوز:حضرت آیت الله خامنه ای خاطر نشان کردند: رئیس جمهور آمریکا به چه حقی ملت ایران را تهدید هسته ای می کند. این تهدید، تهدید صلح و امنیت جهانی و بشریت است و نباید کسی در دنیا به خود جرات دهد که چنین تهدیدی را، حتی بر زبان جاری کند. 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه در دیدار جمع زیادی از پرستاران سراسر کشور، با تجلیل از نقش پرستاران در سلامت جسمی و روحی بیماران، حضرت زینب سلام الله علیها را الگوی بشریت در طول تاریخ و الگوی ملت ایران در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی دانستند و تاکید کردند: عامل اصلی قدرت و الهام بخشی ملت ایران، جوهر ایمانی او است و این ملت، به لطف خداوند درهمه عرصه ها پیش خواهد رفت و با ایمان و بصیرت روز افزون خود، بر تهدیدها و ترفندها نیز فائق خواهد آمد.

حضرت آیت الله خامنه ای با تبریک ایام ولادت حضرت زینب سلام الله علیها، به تاثیرپذیری انقلاب اسلامی از حرکت تاریخی ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در چهارشنبه 89/2/1 و ساعت 7:36 عصر | نظرات دیگران()

خورنیوز:مصرف آشکار موادمخدر در برخی نقاط تهران

مرجع:مهر

 

 

 

 

 

ادامه تصاویر درادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در چهارشنبه 89/2/1 و ساعت 7:30 عصر | نظرات دیگران()

برات

خورنیوز:عملیات قادر 3 ( عملیاتی پر خاطره : که شهید بزرگوار براتعلی شمسائی در این عملیات و در کنار یاران با وفایشان به فیض شهادت نائل گشتند)

مرور کوتاهی بر عملیات قادر :

عملیات بدر آخرین عملیات مشترک سپاه وارتش بود و از آن پس این دو سازمان هر کدام به طور مستقیم طرح ریزی و اجرای عملیات می کردند . البته تدبیر جدید مانع از آن نبود که هر کدام ازاین دو سازمان در اجرا از یکدیگر کمک نگیرند .همچنان سپاه ازتوپخانه ، هوانیروز، و نیروی هوایی ارتش کمک می گرفت ، ارتش نیز از یگانهای مانوری سپاه بهره می جست . اولین عملیات مستقل ارتش بعد از عملیات بدر، عملیات قادر بود که با فرماندهی سپهبد شهید علی صیاد شیرازی و یگان های ارتش و سپاه در منطقه اشنویه ، منطقه عملیاتی اربیل و سیدکان عراق ،طرح ریزی شده بود و این باردرتاریخ 24/4/66 با رمزمبارک «یا صاحب الزمان (عج)» در ساعت 2 بامداد و با اهداف تصرف ارتفاعات ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در چهارشنبه 89/2/1 و ساعت 2:25 عصر | نظرات دیگران()
   1   2      >
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 121
بازدید دیروز: 3
مجموع بازدیدها: 472301
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه