سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

نسیم خور

خورنیوز:بامداد امروز صبح مورخ 29/5/89 اتوبوس خور به اصفهان به رانندگی آقای احمد یاور با 8 نفر شتر برخورد کرد که تمامی 8 نفر شتر کشته شدند ولی به راننده و مسافران آسیب جدی وارد نشد.

این تصادف راس ساعت 1:30 بامداد رخ داده که اتوبوس آقای یاور هنگامی که در محور انارک به نایین در حرکت بوده با تعدادی حدود 40 شتر در جاده روبرو می شود و با 8 نفر آنها برخورد کرده که منجر به این حادثه می شود.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 89/5/30 و ساعت 11:56 صبح | نظرات دیگران()

عکاس:محسن فیروزی

خورنیوز چند وقت پیش تعدادی از عکسهای انتقادی خودش از جمله حمام شهرداری را منتشر کرداین بار به صورت کلی به یک موضوع پرداختیم

حمام شهر

 ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در پنج شنبه 89/5/28 و ساعت 9:25 صبح | نظرات دیگران()

اردیب نگین کویر

خورنیوز:محور جندق-گرمساربدلیل نارسایی بموقع بودجه در استانه تعطیلی قرار گرفته است.

محور جندق-گرمسار یکی ازمحورهای مهم مواصلاتی است که چنانچه ساخت این محور باتمام برسد حدود 300 کیلومتر جاده تهران به بیرجند نزدیکتر میشود وهمچنین مسیر چوپانان به تهران وسمنان کوتاهتر میشود.مدتهاست که پرسنل زحمتکش مشغول زیرساخت این محورند.تاکنون ازحدود 70 کیلومتری که مربوط به استان اصفهان میشود حدود44کیلومتر بسترسازی شده وبقیه اماده اسفالتادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 89/5/26 و ساعت 3:45 عصر | نظرات دیگران()

اختصاصی نسیم خور

خورنیوز:رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خور و بیابانک گفت: ماموران اداره حفاظت محیط زیست خور موفق به دستگیری پنج شکارچی متخلف شدند.

حسین شیبانی امروز گفت: در راستای گشت و کنترل مناطق و حفاظت از تنوع زیستی با پیگیری شبانه‌روزی و برنامه‌ریزی‌های لازم، دو گروه از متخلفین شکار و صید در شهرستان خور و بیابانک دستگیر شدند.
وی افزود: این دو گروه که دارای سوابق متعدد تخلف هستند و مبادرت به شکار غیرمجاز چهار راس کل و قوچ وحشی کرده بودند، توسط محیط بانان خور و بیابانک و بیاضه و با همکاری و تلاش ماموران انتظامی دستگیر شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خور و بیابانک تصریح کرد: متخلفین در زیستگاه‌های خنج و بادریز واقع در شرق پناهگاه حیات وحش عباس‌آبادادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 89/5/26 و ساعت 10:31 صبح | نظرات دیگران()

 

 ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در دوشنبه 89/5/25 و ساعت 12:7 عصر | نظرات دیگران()

بچه کویر

قرار بود امسال مراسم افطاری به دلیل کم بودن نیرو برای پهن کردن سفره افطار وپذیرایی  واینکه آقای نانوا حاضر نیست برای  افطار نان بپزدبرگزار نشوداما با پیگیرهای آقای راجی روحانی ایراج وجوانان ایراج امسال هم این مراسم برگزار خواهد شد.

مردم ایراج از نانوا ناراضی هستند بنده شخصا در عید نوروز شاهد بد رفتاری نانوای ایراج با مردم بوده ام حتی شنیده شده است که شورای ایراج به دنبال نانوای جدیدی است آقای نانوا به افرادی که از روستاهای اطراف می آیند تا 20 عدد نان هم می دهد اما به یک پیرزن که دو عدد نان میخواهد میگوید نان نیست ما نمیگوییم به مسافر یا غریبه نباید نان داد اما مردم ایراج در اولویت هستد یا اگر ایراجیهای مقیم شهرهای دیگر چند روزی به ایراج بیایند ونان بخواهند نانوا با آنها رفتار بسیار بدی دارد همین ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 89/5/23 و ساعت 11:55 صبح | نظرات دیگران()

خورنیوز:"قرآن هر اندازه هم تکرار شود به گوش بخورد باز هم کهنه نمی شود"

امام علی علیه السلام

در ماهی که برکات الهی و رحمت ها و غفران حضرت حق جل جلاله از آسمان کرامت نازل شده و شبی افضل از هزار ماه را در خود جای داده و به قرآن زینت گردیده، قلوبمان را با نور درخشان کلام وحی مزین می کنیم .

 بدین مناسبت جلسه جز خوانی قرآن مجید همراه با تفسیر و معارف قرآنی  ویژه خواهران دانشجو و دانش آموز   همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ?? در جنب امامزاده سید کمال الدین آل داوود (قسمت خواهران)برگزار می شود.

 

جهاد علمی دانشجویان شهرستان خوروبیابانک


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در جمعه 89/5/22 و ساعت 12:7 عصر | نظرات دیگران()


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در چهارشنبه 89/5/20 و ساعت 10:18 صبح | نظرات دیگران()

دهیاری چاهملک

خورنیوز:وضعیت مالی دهیاریها بعد از مشکلی که برای حسابدار قبلی پیش اومد حسابی بهم ریخته و همه دهیاریها کلی فاکتور روی دستشون مونده و نتیجه اونم شده بوجود اومدن طلبکارای محترم . البته جا داره همین جا از تلاشهای شبانه روزی آقای فرماندار و حسابدار جدیدو محترممون آقای ناصریان که جهت رفع این نقیصه تلاش مضاعفی را دارند تشکر و قدردانی کنم.

تابلوی ورودی چاهملک ( ورودی غربی )هم به لطف زحمات آقای گرجی آماده شده و ان شااله ایشون از مسافرت که برگشتن اینادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 89/5/19 و ساعت 8:52 صبح | نظرات دیگران()

عکسها برگرفته از نسیم خور

عکاس سید شمس الدین موسوی

 

در ادامه مطلب ببینیدادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 89/5/16 و ساعت 4:5 عصر | نظرات دیگران()
<   <<   6   7   8      >
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 4
مجموع بازدیدها: 472467
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه